lördag 22 september 2012

Missoni Lindex

 
Är lite småsugen på Lindex Missoni kollektion som är på G snart! Har dock ingen möjlighet att hänga på låset vare sig på affären eller nätet när det släpps så jag får väl se vad som jag dyker på så småningom! En kofta eller väska eller kanske en halsduk kommer säkert att hitta hit! Vad gillar ni? Barnkläderna är ju jättefina med kanske en present till fasters flicka (dock verkar hon för tillfället dissa allt som inte är rosa till min stora fasa)


 
Traderaskojarens konto är nedstängt nu, ingen fårskinnskappa till mig med andra ord... Internet banken funkar igen men naturligtvis var det inte så enkelt som att vänta in den nya koden... Jag var tvungen att använda kortet i en Nordeabankomat innan koden var aktiverad... Nordeakontoret på orten är nedlagt så det var en resa på drygt 5 mil tur och retur för att ta ut en hundring som gällde... Riktigt irriterande och nu funderar jag på att byta till en bank som har kvar lokalkontor...
 
Lite osugen på att blogga är jag för tillfället hoppas att jag hittar ny energi för det är lite soppatorsk på alla plan just nu. Kram på er i höstrusket!

4 kommentarer:

  1. Klänningen gillar jag...har sett den i skylten på Lindex.....det blir nog till att hänga på låset för mig!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis hur besviken du är för kappan! Så nära du var den och är den puts väck.
    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja egentligen borde man ju bara vara glad över att inte ha blivit av med pengarna men det känns som om kappan gick förlorad trots att den troligen inte ens existerade! Kram

      Radera
  3. Usch vilken tråkig kapphistoria, men bra att kontot är stängt iaf. Missoni har jag nästan tröttnat på redan, det har kanske exponerats för mycket redan både i reklam, på TV och så, men blir det köp, blir det barnkläder till syskonbarn. Barnkläder är ju för roligt att shopsa. Klem från ett regnigt och blåsigt skåne

    SvaraRadera