fredag 7 september 2012

Ewa i Walla butiken i Gamla stan

 
Herre jösses vilken klänning eller ja vilka klänningar! Både den rosiga och den vita med rosen på bröstet i skylten är helt fantastiska, jag var aldeles tagen av dom tänk om detfanns lite fler tillfällen att använda dessa 1700tals drömmar bara...
 
Den vita fanns även i den roströda färgen, vilket kanske är lite mer användbart och snörningen i ryggen är så himla läcker.
 
 
Jag klev in i butiken och ville ta tusen fotografier men, tyvärr fick jag inte ta kort där inne. Hela inredningen andades Ewa i Walla och där såldes även fina smycken och väskor... Mycket att dreggla över vill jag lova.
 
En stor säkerhetsnål att snoihop vinterns oversize koftor med var det som fick följa med hem men jag lovar att det fanns många drömmar i mitt bagage!









 
 



 

1 kommentar:

  1. Hej!
    En fantastisk rosklänning men mer att titta på kanske, i alla fall i mitt liv, däremot en roströd volangig kjol kunde få hitta hit.
    Kram från Eva

    SvaraRadera