lördag 1 september 2012

Oleana

 
Oleana är en sån där butik jag gärna besöker. Jag tycker att koftorna är så vackra! När man kliver in och ser koftorna i de höga hyllorna i alla dessa fantastiska färger så blir man alldeles varm! Hur kan någon välja EN favorit av dessa! Jag kan absolut inte välja en favorit och det är inte - jag kan inte välja - jag tar alla tre prisklass på dom... Jag har en kofta som jag köpt på Tradera och ull silkeblandningen är ljuvlig.

 
Filtarna är också fantastiska
den rödvit rutiga är jag väldigt förtjust i

 
 

Avslutar med några bilder från en annan färgglad butik i Gamla stan (Stockholm)

 

HAPPYCOLOUR

Visst blir man glad av färg!

1 kommentar:

  1. Har också blivit förälskad i Oleana....nu börjar samlandet av annat än Odd Molly ;-)
    Det var härligt att ses om än kort på bloggträffen.
    KRAM!!

    SvaraRadera