lördag 8 september 2012

Finfin, färgkordinerad brevlådefångst i veckan!

 
Förra höstens finaste klänning! Jag hade en i Almost Black på önskelistan men nu har denna fina färgen har hittat hit istället. Å så Betty Mae som flyttat hit från Logofactory (läste någonstans att de inte skickade men jag måste isåfall haft tur och träffat på en serviceminded säljare!) Betty Mae har blivit min favorit det har inte varit många dagar utan den beiga i sommar! De får hänga ett tag på Nettoprovdockan å glänsa till jag har en hallonröd dag!

 
Jag gillar klänningen skarpt såg att Odd Mollys webshop sålde den andra i sin "outlet" men jag försöker nog sitta på klick fingrarna och avvakta en billigare på tradera!
 

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har klänningen i svart och grått och de är nästan sönderanvända, perfekta helt enkelt.
    Koftan är ju urfin i den gladfärgen.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad heter klänningen under?
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
  3. Betty Mae är ljuvlig. Jag har den i chalk, och skulle inte tacka nej för en i pink.

    SvaraRadera
  4. Åh, härliga färger! Jag älskar ju alla nyanser av rosa. Koftan var underbar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den klänningen tittade jag på när jag var på Freeport idag. Läckert ihop!
    Kram

    SvaraRadera