tisdag 18 september 2012

Special edition! Å campadre

Han inte hjälpa det jag gillar den gula LK varianten, den svarta med för den delen, som Odd Molly Boutiqe online säljer som special edition. Har någon sett färgerna på riktigt?
Tyvärr måste jag erkänna för mig själv att mina Lovely Knit koftor inte är garderobens mest använda plagg utan snarare en trave med fina färger och fin mönsterstickning som jag inte kan göra mig av med men som tillbringar mycket tid på hyllan i skåpet....

På fredag är det campadredax igen Odd Molly kampanj! Spännande att se vad det rör sig om denna gången, vet inte riktigt om jag hoppas på hiss eller diss... Det vore ju bra för plånboken om där inte är några riktiga favoriter... Set är ju ett tag sedan sist så det borde väl inte bara vara lagerreturer sedan tidigare...

Av "min" tradera-säljare har jag inte hört ett ljud nu sedan jag mejlade och ifrågasatte hennes adress. Tråkigt nog verkar det inte bekymmra tradera för de har inte släckt ner hennes konto... Dock finns där inga nya annonser.

3 kommentarer:

  1. Det är molly på members, vilket är som campadre men bättre enligt mig.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja där fann du ett svart hål i mitt medvetande! Members! Kram

    Vad har hänt med Dalani föresten någon som vet?

    SvaraRadera
  3. Då får man spana in Campadre då alltså :-) Tycker de där gula special edition ser fina ut, men vill se dem live innan jag ev gör något åt den saken

    Kramar

    SvaraRadera