fredag 19 april 2013

Å du milde Mathilde

Om jag någon gång skulle få chansen att bränna säg 100 000 på en kvart så skulle jag gärna göra det på Mathilde... Jag tror jag skulle fixa det galant! Butiken gör mig alldeles kollrig, jag älskar utbudet skor kläder väskor smycken inredning jag skulle kunnat valt ut det själv... Våren på Mathilde är verkligen färglad!





































Några bilder från lilla Mathilde på Biblioteksgatan med







 
Jag blev förälskad i ett par Mexicana boots (igen...) mörkblå... Hur snygga är dom inte...

6 kommentarer:

  1. TÄNK att vara inköpare på Mathilde...vilket drömjobb! Jag håller helt med dig vad gäller utbudet, typ allt är ju snyggt i den butiken. Jag brukar bli helt snurrig i huvudet och inte alls kunna bestämma mig för någonting eftersom jag egentligen vill ha ALLT ;-)

    Haha jag skrev precis ett inlägg om mina Mexicana och länkade till dig. Ja, de blåa är riktigt fina :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hade varit hur enkelt som helst att handla sig bankrutt därinne.....Kram!

    SvaraRadera
  3. Provade ett par cerise uggs där. Åh, vad jag vill ha det! Eller den rosa brödrosten eller... allt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kan bara hålla med. skulle nästan kunna tänka mig att bo i själva butiken, trots brist på dagsljus.. Klem

    SvaraRadera
  5. 100 000 på en kvart? Inga problem! Jag fick nästan kramp av allt fint där inne...
    Jag ska till Stockholm om två veckor, hoppas så att jag kan lura in min make i de kvarteren;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Helt galet vad mycket fint det fanns där. 100 000 på en kvart, lätt :o)
    Tack för alla superfina bilder! Jag har läst bakåt nu, inte riktigt hunnit läsa i veckan. Du har en grym känsla för detaljer! Fast alla dina bilder har känsla! Jag gillade t.o.m de på mig, vilket är väääldigt ovanligt. Skulle det vara okej om jag snor någon till min blogg?
    En sak till bara: du är vacker!
    Trevlig lördag! Stor Kram!

    SvaraRadera