fredag 5 april 2013

Noos-paket

Jag skyndade mig att hämta Noospaketet för jag var rädd att jag valt för stor storlek på karamellbrallorna, tog 3or då jag hört att de var små men läste sedan att de töjde sig och misstänkte att jag valt fel... Nu kan vi väl säga att det absolut inte gör något om de töjer dig liiiite... För de var verkligen snåla i storleken. Rosa byxor hade jag ju inte tänkt köpa även om de fanns på favoritlistan de känns lite som något jag kanske inte älskar i längden, men när Noos lockade med 890 - 25% så var det ju bara att tänka om...

En broderad sidenskapelse och ett jättefint hårband hittade hit med...
Snabbleverans och fraktfritt tycker jag Noos förtjänar beröm för!

3 kommentarer:

  1. Likadana byxor fast 4or hämtade jag ut idag, mina får också gärna töja sig ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Då vet jag att dessa byxor inte behöver jagas...kommer inte att räcka till mig i stl 4 då fjolårets vita brallor fortfarande ligger i "växa-i-lådan" :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja dessa var ju inte direkt smickrande för självbilden! Fyllde dessutom på känslan med att prova en figurslimmare i brottartrikåmodell som jag hämtade ut samtidigt som omöjligt gick att dras över rumpan...

    SvaraRadera