torsdag 25 april 2013

Sturehofs krukmakeri

Varje år på trädgårdsmässan så tittar jag på dessa fina krukor... Jag har en liten röd som rymmer en hyacint till jul men en amarylliskruka vore ju inte fel att ha ihop med den... Det är bara det att även de vita blå och gröna attraherar mig och de är inte direkt billiga så man måste bestämma sig vad man helst vill ha för någon... Jobbigt, jobbigt det har hittills lett till att jag flyttat fram köpet men nu har jag sett att ROOM säljer dom så nu får jag ju chansen att titta oftare än en gång om året och kanske bestämma mig! Visst är dom fina!











4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! jag är också svårt förtjust i de där krukorna...
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så fina! Finns på ROOM som sagt!

      Radera
  2. De är helt underbara och i en härlig färgskala. Äger ingen själv. Än. Men de som är väldigt smala nedtill,välter nog väldigt lätt känns det som? Fina fynd du gjort också, jag är absolut FÖR fynd/ återanvändning. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hu det har du rätt i ska nog hålla koll på stabilfaktorn när jag väljer, det bor ju en tiger här! Kram

      Radera