onsdag 24 april 2013

Fynd i brevlådan!

Idag var det storslam i brevlådan! En klänning en tunika och en börs alla fyndade! Alla span visserligen inte de där värstingspanen men ändå såna där saker som jag länge varit sugen på!
Börsen är oanvänd och gick lös på 80:- på blocket antar att kanske någon mer ringt (efter mig) på den annonsen!
Den blå tunikan är en sån där vardagssnygg klassiker som finns här i vitt men som funkar så mycket bättre på jobbet i färg! Pris 271:- på Tradera
Å så indydress - fjärilar det räcker väl så! Köpt på tradera, 570:- för en 2:a tycker jag är fyndpris!
Jag "fyndar-Fia" är mycket nöjd! För denna summan hade jag kunnat få en trikåklänning ur sommarkollektionen om jag inte varit secondhandshoppare mestadels...

Ja vet att det inte direkt gör mig till en attraktiv Odd Molly konsument men jag får snart öppna ett museum av min netta lilla samling!

10 kommentarer:

  1. VA! 80kronor, det var som hittat för den söta börsen, gllar jag, gillar, gillar jag!!! Det visste du väl :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Absolut visste jag det Christina! Ja jag fick lite hjärtklappning när jag såg annonsen! Jag har väskan den hör ihop med i samlingen redan! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jäklar vilka fynd! Älskar ju fynd! Både att göra egna och läsa om andras.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul! Ibland när jag missat något så går jag in och tittar vem jag ska glädjas åt istället för att gräma mig!

      Radera
  4. WOW! Fynd helt i min smak :-) Vad som ingår i sommarens kollektion har jag inte det minsta aning om, köper hellre gamla fina godingar.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns allt fler samlarhamstrar! Kram

      Radera
  5. Åhhh den dät börsen var ju såååå fin! Vilket fynd! Kanske värt att kolla in blocket. Betalar du in pengar och säljaren skickar precis som på Tradera? Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite läskigare, för det finns ju inget omdömmessystem jag kräver adress tel nr och googlar friskt tror att det finns en del luringar på blocket... Men det är värt att hålla koll där med för fynden dyker upp ibland!

      Radera
  6. WoW! Vilka kanonfynd du har gjort! Grattis!
    SJälv har jag missat flera fynd pga att jag litat blint på "Traderaappen" i telefonen, men den och jag har gjort slut med vararandra nu!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Våga vägra tradera-appen! De borde sannerligen förbättra den, jag gjorde några missar innan jag gick över till webbläsaren i ren ilska!

    SvaraRadera