torsdag 18 april 2013

Odd Molly i Barkarby



Solglasögonen som har trevlig prislapp numer granskades av de flesta, jag provade flera stycken det slutade med att jag köpte med mig ett par likadana som jag redan har, kanske tokigt men det var de jag gillade bäst och nu behöver jag inte vara lika rädd om dem, har varit jätterädd att förlägga eller krascha mina favvisar! 





Plaggen synas noga och en och annan påse följde med från butiken tror inte att det var många som gick tomhänta ur butiken. 







Snyggaste klänningen klädde Josanne på sig och det blev en fullträff! Dom var som gjorda för varandra. Tur att den fick följa dej hem du hade grämt ihjäl dig annars!




4 kommentarer:

  1. Hej!
    Den där solhatten skulle gärna få flytta hit men risken är stor att den bara skulle bli hängande, men vad gjorde väl det egentligen. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag köpte också solbrillor. Får väl investera i linser med så jag kan använda dom;) Kram

    SvaraRadera
  3. Solbrillor kan man inte få för många av:)Smart att köpa likadana som favoriterna! Jag köpte ett par men ångra att jag inte köpte ett par till...;)
    Kram

    SvaraRadera