onsdag 17 april 2013

Mer bilder från Odd Molly Butiken i fredags


Efter besöket på Kornhamstorg var det tunnelbana tillbaka till Humlegårdsgatan och Odd Mollybutiken, här blev det shopping! Klämma, prova, spana, nya förälskelser och småprat med varandra och den trevliga personalen. En vacker Fay-scarf blev mitt köp å det visade sig att jag inte var direkt unik i det valet!


















Japp det var Odd Molly butiken - rätt in i kaklet!
En sån vägg skulle jag inte tacka nej till! 

Kvällsmat på Vapiano va förstås inte fel det heller...

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!! Vilka fina minnen jag har kvar från helgen:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. så fina bilder! kaklet hade jag inte heller tackat nej till :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och inte heller jag hade tackat nej till den kaklade väggen ;) KLem

    SvaraRadera