måndag 15 april 2013

Tack!

Tusen tack Anne-Rosen, Lingonet och Josanne för härliga Odd Molly fundays i Stockholm! Jag känner mig lite bakis på upplevelser och imorse slog vardagen mig rejält i huvudet, fick ett mindre sammanbrott av tillbaka-till-verkligheten-Sofia-känsla om jag ska vara helt ärlig!

Jag har som vanligt tagit en mängd bilder men det är tyvärr väldigt många dåliga jag vet att jag fipplat på inställningarna på kameran sen inte kontrollerat vad jag gjort utan trode att jag hade automatik som vanligt... Skylla mig själv, jo...

Jag ska redovisa helgen framöver men drar ut det lite för det är total energitorsk här!
Så länge vill jag tacka dessa två för att jag fick bo med er, Christina och Pernilla tusen tack hoppas att ni inte fick nog av mig totalt!

'





Å alla andra vackra spännande tjejer, tack för att jag fick plats på er tjejfest hoppas på återseende!

PS Sambon talade just om 22.15 att han ska åka till Borås och titta på en lastmaskin imorgon tack för den sa hon som så hemskt gärna vill åka till Gällstad lite sent att ta ledigt...


OBS Om någon inte vill så raderar jag genast bilder på er hör av er!

10 kommentarer:

  1. Hej!
    Fantastiskt roligt att träffa dig i verkligheten och jag hoppas att det blir fler gånger. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det! I detta forum eller kanske på sakletarjakt! Kram

      Radera
  2. Hur kan du säga att du inte är social? Jag hade så trevligt med dig och gillade verkligen dig och din humor! Hoppas vi träffas igen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekt, då lyckades jag dölja mina dåliga sidor ;-) hoppas vi ses snart igen!

      Radera
  3. Jag är lite som du - alldeles tömd på energi men glad tack och lov.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att jag är uttömd på viss energi men rejält påfylld med annan! Kram

      Radera
  4. Ja energin har tagit slut, kraxar och blir hemma från jobbet.
    Minns en underbar helg i storstan!! Bara kul att dela rum med dig min "mollysyster"!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Om det blir Borås en annan gång och du har tid för en liten träff där eller i Gällstad så säg till :)
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Tack själv! Hojta till om du är i närheten så vi kan träffas. Kramar

    SvaraRadera