onsdag 15 maj 2013

En resväska - någon?

Jag har ingen resväska, ja det är inget stort problem för jag reser inte direkt ofta! Men jag brukar dreggla över Elsa Billgrens resväskor när hon flashar dom då och då på blogg eller instagram. Nu tror jag att Elsas läderväska är lite utanför min prisklass, jag skaffar nog en från rusta eller så men när jag googlade för att hitta en liknande så sprang jag på dessa och ja halva priset på vissa färger är ju trevligt!

En namnsdags present till mig idag kanske! ;-) 

Är det någon som söker en resväska i vintagestil så är Mihi mitt tips! Nå ja har ju ingen aning om kvalitet eller så men när det är utsidan som räkas ;-) så lägger jag min röst på dessa!


Ps fin fina smyckesställ från Lisbeth Dahl finns det med i webshoppen...


1 kommentar:

  1. Grattis på namnsdagen! Klart att du ska ha en present:) Väskorna är jätte coola!
    Kram

    SvaraRadera