söndag 12 maj 2013

Mycket fint hos Frida Ponte'n

Ja en sväng till Frida i Kungsör blev det idag som jag planerat, ska förstås visa lite fina saker som hon gjort - spar några bilder från trädgården till senare... Frida berättade att hon designat sjalen som jag hade om halsen (favoriten printwoven från i höstas) och att hon nu jobbade för ett annat favorit företag. Kul att prata med personen som designat det underbara mönstret jag föll ju pladask för det redan när jag såg den förra våren!

Precis som förra gången så ville jag plocka med mig massor hem! Jag såg nogrant till att inte bära med mig för många kontanter och det slutade precis som förväntat med att jag fick tömma börsen på sista slant när jag gick därifrån! Bildbombning som vanligt... Jag spar det lite som inspiration, det vore så kul att lera!


























5 kommentarer:

  1. Hej!
    De där blomkrukorna skulle jag gärna kunna låta få flytta in här hemma.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska besöka en annan Frida i sommar någon gång, i Askersund i Rönnekapell kolla in hennes blogg i min lista om du inte redan känner till henne Fabulös inspiration Kram

      Radera
  2. Jisses vad mycket fint. Jag tror jag dog lite snyggdöden. :)
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja massor av fint å jag blir grymt sugen att prova själv!

      Radera
  3. Vilken härlig sommarkänsla hennes saker ger!
    Kram

    SvaraRadera