söndag 19 maj 2013

Lite cruising...


Sambons älskling hans röda Camaro de har känt varandra längre än vi. Jag är väl kanske inte så imponerad jag kallar den för pizzeria racern, miamiVice bilen och så men det är en amerikanare med V8motor och så så det är klart att den mullrar fint!

Några utflykter till raggarland bjuder den på varje sommar med och det är lite kul! Igår var det Köping som var platsen....


Själv tycker jag att de äldre bilarna är aaaaaaningen charmigare!








Cruising klädd med jeansjackan och ett Hunkydory linne som jag tyckte passade bland amerikanarna ;-)
Solisarna glömde jag hemma till mitt stora förtret...

Denna palmen har jag suktat efter ett tag igår passade jag på att köpa den och kallade köpet en namnsdagspresent till sambon - smart va!



1 kommentar:

  1. Läst ikapp lite nu och som vanligt helhärliga bilder! Jag gillar ju då bilen, men håller ändå med att de modell äldre är ännu charmigare. Palmen blev jag klart avis på, bra köp!! Visst exploderar det i trädgården nu, så härligt! stora kramar

    SvaraRadera