lördag 18 maj 2013

Sägen


Jag som själv utropat mig som porslinsdåre är förstås väldigt förtjust i Sägen-smycken... Jag äger två halsband båda är fyndade på Tradera men jag skulle inte säga nej till fler! När det var ett Sägen-halsband på framsidan av Lantliv så blev jag bara tvungen att plocka fram dom och visa dom! Läste på Sägens facebooksida att de utländska delegationerna under eurovisionen får Sägensmycken som gåva från Malmö (synd att man inte är en sån då) 



Inspirerad av Sägen så köpte jag även Anna Örnbergs bok ( öven hon gör ju ljuvliga smycken) ska visa den mer en annan dag. 


För övrigt googlade jag hipanema armband i går de är så läckra ( och ganska dyra...) säkert en av sommarens måste detaljer... Jag har stått emot ICON hittills ( även om det varit svårt) får se hur det går med Hipanema...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar