torsdag 9 maj 2013

Paketet...

Det var inget storslaget i paketet från Elsas hem, en sjal som jag visste att jag behövde redan när jag såg den på förhandsvisningen men som jag ändå väntat med att köpa, jag visste inte vilken färg jag skulle ha... Sen såg jag den blå tröjan på Eva, och den blå sjalen på Mathilde och så kom jag fram till att en blå var mitt förstahandsval! naturligtvis insåg att den inte verkade finnas kvar någonstans på webben, jag som ville ha rea som vanligt googlade och googlade och plötsligt uppenbarade den sig med 200:- rabatt (tänka sig!) å nu är den här, ja vem vet jag kanske råkar på fler en vacker dag, den turkosa färgen å den rosa är ju riktigt fina med....

Tröjan då? Jo jag traderade en blå till ett bra pris så den bor här redan samt en grå av orginalsort med rosa band, å skulle den turkosa dyka upp till bra pris (kanske även rosa) så är risken överhängande att även den flyttar in...

1 kommentar:

  1. Bra klickande där:) Den blå är riktigt fin (precis som alla dom andra;)
    Kram

    SvaraRadera