onsdag 11 januari 2012

Canna


Min nya Canna från stayhard! Snacka om snabb service dom hade! Jag klickar ca 14.00 den 23/12 16.00 kommer mejl att den är länad till posten och 11.00 nästa vardag (i detta fall efter jul) sms att den finns att hämta ut! Stor eloge till Stayhard för detta!

Jag gillade denna skarpt redan från början och det var faktiskt det enda som förbokades på Deepfling i somras sen blev det något stul med betalningen och den försvann ur min kundkorg (jag var inte hemma och DF hade fel kortnummer så det var mitt eget fel) Nu är jag jätte nöjd med mitt fraktfria halvapriset köp!

Den roliga mössan hittade jag i garderoben, den är från Ridutrustningsmärket Mountain Horse. Jag har fått den i julklapp av min mamma efter att jag burit den på en modevisning (hör och häpna!) Granngården skulle medverka på "catwalken" och bad de lokala ridfröknarna o hjälp. Vi ställde förstås upp på detta för oss lite annorlunda uppdrag efter att ha blivit sponsrade med lite nya arbetskläder, dock upplevde vi nog att de lokala boutikerna fnös aningen åt vår "casual" stil! Mössan bär på ett kul minne!



1 kommentar:

  1. Det är service det! Och Cannan är underbar, har använt min så mycket hela hösten.

    Kram

    SvaraRadera