lördag 7 januari 2012

Molly i Walla!


 Ja någon Ewa i Walla klänning har det inte blivit ännu, Det är ju ganska lång tid på månaden kvar och slantarna ska räcka hela tiden ut efter glatt mellandagsreashoppande och tradera fyndande... Å det där med att rensa i garderoben och sälja det är jag ju rent värdelös på... Samlargener har jag gott av och spar gärna på allt utan pengar...

Men lika stor som bristen är på Wallaklänningar lika stor är tillgången på Mollyklänningar så en Flanellcheckdress fick åka på idag! Hängde på en NoaNoa tyllkjol under för att bredda rumpan lite extra!

På bilderna ser den för stor ut tycker jag när jag granskar mig själv... Ja rumpan också men jag tänkte på kavajen! Men som jag skrev tidigare så tror jag inte att jag kunnat knäppa den i mindre storlek.












Ja Tradera ny 620:- från höstens kollektion med listpris på 2700:- det känns som ett av de bättre kapen på tradera förra året. Speciellt med tanke på att jag redan tittat på den och höll tummarna på att den skulle finnas på lokala butikens rea!

2 kommentarer: