torsdag 5 januari 2012

Swappa min ärta?

Jag har en vårkappa som jag älskar men den är lite trång... Funderad därför på om någon har en storlek 3 i denna kappa och vill swappa till min 2:a eller så kan jag tänka mig att byta till en med smock (Gissar att den kan vara en aning rymligare över bysten...) Funderar på att sälja den annars men jag känner att abstinensen kanske blir för svår...



Här finns några till bilder...

Ja inte blev det några bilder i morse jag var tröttare än en sengångare och föresten var det knappt dagsljus heller... I helgen får det bli!

2 kommentarer:

  1. Har ingen att sådan, men oj, vilken piggelin det är! Är verkligen vårig och en "gladgörare".
    Hoppas du får till ett byte!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag vill köpa, inte swappa;-)
    Är det möjligt??

    Vänligen
    Marie

    SvaraRadera