tisdag 31 januari 2012

Åh du milde vilka fynd från Mathilde!

Oj vad vitsig jag är...
( : not


Japp två kassar gick det åt men så handlade jag ju i båda Mathilde butikerna... Skicka inga shopoholic-hatmejl nu för jag ska skryta med att jag inte handlat ett fullprisplagg i höst, 30% på tvåplagg är mina "dyraste" köp.
Ja sen blev det ju begränsat med shoppingkassa kvar till Ewa i Walla äventyret (liten påse som synes i föregående inlägg) Jag är tvärnöjd med mina fynd! Scarfen skulle jag inte alls ha men jag bara älskar min gröna så en till 299:- scarf känns ju inte så svårt att försvara...
Lite samma sak med den rosa RAFen  den är nära samma nyans som sommarens och 420:- kändes som ett bra pris Den vita har jag sagt hela tiden att den skulle flytta hit och Melton jackan med.
Cannan blev jag förtjust i och gick upp en storlek nu för att få mer längd tycker att trean sitter bättre på mig än min blå tvåa.
Sen var det det där skärpet ur någon gammal reakorg som jag varit sugen på på tradera några gånger - Nu har jag kommit på vad jag ska ha det till så det blev bara tvunget att följa med hem!


Påsarnas total kostnad 3000:- mycket pengar men det är ju ganska många plagg och väldigt långt från listpriset...

8 kommentarer:

  1. Fantastiska fynd!! Om det inte vore så att jag redan har 3 st Canna cardigan från hösten så skulle jag bryta mig in hos Mathilde redan ikväll. Den röd/vita är bara så fin! Snacka om bra priser...

    Se de något på OM butiken om det blir 70% där också?

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag frågade aldrig om de tänkte sänka rean - men visst har det väl sagts att kläderna hamnar på outleten istället?

      Jag skulle gärna ha den lila Cannan med! De röda hängde i lilla butiken.

      Radera
  2. Ho ho vad du har lyckats bra! Du ska verkligen vara nöjd :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till dina superfynd o fina kläder! För det piset hade du ju inte ens fått Mrs Melton coat! Det kan man kalla rea..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Förstår att du är riktigt glad! Kram

    SvaraRadera
  5. Hihihi. Du är verkligen helt suverän på att fynda och reashoppa. Jag bugar och tänker lära mig av dig. :-D
    grattis till allla dessa fina!°
    kramar

    SvaraRadera
  6. Men oj vilka fynd!! Flera saker av de där jag gärna skulle fått tag på - måste nog ta en tur till Stockholm!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Wow vilka fynd..lyckliga du..ohhh, jag hade velat ha alltihopa..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera