söndag 1 januari 2012

Å det nya året kom och snön vräker ner!

Älskade amaryllisar!
Jössses vad det snöar! man är ju inte riktigt van med det nu efter denna grå-gröna starten på vintern!

Jo då jag bokade på deepfling (givetvis....) Den gröna i både kort och lång variant ligger där i min korg jag vet inte vilken jag ska behålla det sunda förnuftet säger den korta för jag brukar inte gilla luvor på tröjor men samtidigt var det ju den långa som jag blev blixtförälskad i! (är lite rädd att den gröna färgen framträder för lite i den korta) Jag gissar att detta mönstret kommer att komma till mig i flera koftor för jag gillar även turkos-varianten jättemycket (och den starkrosa och den blå...) Den där långa tröjan är så snygg, men risken är väl att den slutar vid fotknölarna på en kortis som jag!
De söta leggingsen ramlade även ner i min korg - föresten varför har multi varianten samma färgskala som sist? Hade gärna sett någon annan variant om jag skulle klippa till på ett par circusbyxor till!

Ha en bra start på det nya året, jag ska nog till ridhuset, men jag är inte så sugen just nu...



1 kommentar:

  1. Hrmm ja inte kunde jag låta bli DF heller. Tyvärr var den jag ville ha slut i min stl så jag tog en större.. får fundera hur jag ska göra :) Önskar dig ett underbart 2012! Kramar

    SvaraRadera