lördag 7 januari 2012

Min Walla!


 Ja idag är den på och jag har precis försökt fota dagens kombinerade Molly i Walla klädsel... Ska välja ut några bilder och visa till kvällskaffet! Håll till godo med lite detaljer så länge!

Kan säga att jag är nöjd med min första Walla! Och du som spanar på denna den är inte stor i storleken som Ewa i Walla brukar vara jag har köpt en M skulle säga att jag är en ganska "typisk storlek" 38 och jag har jättesvårt att tro att jag hade kunnat knäppa en S!

Jag är lite Engelsk lantstil-wannabe innerst inne ni vet Landrover - Barbour oljerock - Hunterstövlar - JackRussel och Tweed så denna lilla pärla kommer att passa mig bra! Ja hunterstövlarna har jag och något Barbour liknande från H&M Landrover och Jack Russel kvar då...



2 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande det ska bli att se den på dig. Och ja köp en fjärris, det bästa som finns och svåraste att hålla reda på. :-)

    SvaraRadera
  2. Den är så fin, har tittat på den flera gånger. Ska bli spännande att se den på dig:-)
    Kram

    SvaraRadera