söndag 8 januari 2012

Reaspan höstens Molly - FINAL


Älskar färgen på denna!



Dessa hade passat bra till min ljusa Meltonkappa....



Oj vad det kliade i fingrarna när denna fast med Broderade fickor låg kvar i Ajabajas slutrea.... Hade jag inte precis köpt ännu en drömkappa till min hysteriska kappsamling så hade den flyttat in... Tror dock att det är ganska sannolikt att den blir min någon dag, för ryggen på denna var verkligen "Love at first sight" när de första bilderna kom! 


Jag gillar de stickade klänningarna denna i den härliga magnoliafärgen hade jag gärna myst runt i!



Slutligen denna fina kofta Skulle gärna få respass hit!

Ja å så Jeansklänningen, Aspenkoftan i Magnolia, Mulan tunikan i marinblått den söta rosiga toppluvan! det finns otaliga godingar kvar att spana på... Känner dock att de ljusa vårkläderna suger uppmärksamheten åt sig...  Men ännu så är det många dagar kvar när ylletröjan är att föredra! Och som reaspanare av den högre klassen så kittlar det där finfina kapet med en bråkdel av nypriset!

3 kommentarer:

  1. Haha, vi har precis samma smak. Så roligt!
    Jag har den sista koftan och tittade på den idag om jag skulle sälja den eller inte, men den ska nog stanna ett tag till.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, men visst suger vårkläderna uppmärksamheten till sig. Detsamma känner jag. Men mycket fint har du på listan. Kram

    SvaraRadera
  3. Riktiga godbitar! Jättefin var du i Wallan och Mollyn! Kram

    SvaraRadera