tisdag 3 januari 2012

Reaspan höstens härliga Velour



Jag har ju lyckats införskaffa både en Dark pink och en Marinblå men både den lila och den Magnolia röda är starkt önskade! Älskar Veloretten och kan även tänka mig pocket dress! Jag har aldrig ägt någon Fonda (Månne är jag lite konstig) Det är bara något år sedan mitt första velourplagg flyttade in men det har blivit ganska många sedan dess för de är utomordentligt bra jobb och vardags plagg i min garderob som kan kombineras med jeans eller siden allt efter behov! Efter att ha kollat igenom kommande velour så är det fortfarande dessa som lockar så när det blir lite redig rea då trillar allt någon mer in här!



Denna skulle sitta fint till vårgarderoben! Tror att den skulle vara fin även öppen lite kapp-koftigt!

PS Wallan är hemma men jag jobbar 9-21 imorgon med, så det blir inte bilder (å inte så mycket bloggat då heller)

1 kommentar:

  1. Så fina! Jag har inte provat den med fickor men tycker som du att den är jättesöt och användbar uppknäppt. Skulle gärna ha den ljusa längst ner. :-)
    Kramar och hoppas din dag blir fin!

    SvaraRadera