fredag 23 mars 2012

En härlig dag i Stockholm!

 Vi börjar väl med en sväng på Mathilde!
Jag hade ju inte direkt någon plan för dagen... Men jag hade lyckats träffa samma tåg som Linda märkte jag när jag kom upp på perrongen. Tänk att träffa en människa för första gången och haka på en hel förmiddag, det är verkligen inte ensamvargen jag i ett nötskal vill jag lova men det kändes helt naturligt så jag hoppas inte det störde någon... Många fantastiska kvinnor har jag fåt möta idag, trevliga och hjärtliga, färgglada och leende!

Jag skulle inte åka på jippot idag alls men tillfälligheter gjorde det möjligt och även fast jag oftast är rätt feg så valde jag att kasta mig över tillfället, Seize the day eller vad heter det? (Carpe Diem känns aningen slitet...)
Ångrar jag mig nu på sängkanten med trötta ögon och matta fötter? Knappast!





Matilde hade mycket fint som vanligt, väskor och skor och inredning och ODD MOLLY förstås! Personalen funderade lite över vad det var för gäng som invaderade...


Fortsätter imorgon! God Natt! Somnar nog gott när huvudet landar på kudden....

(PS om någon fastnat på mina bilder ofrivilligt så hojta så tar jag bort dem)

4 kommentarer:

  1. Tack för idag! Jätteroligt att träffa dig :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tackar också för gårdagen! Och det går utmärkt att vara ensamvarg och vara med ändå;) Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder!
    Och jag visste inte att du var just du förren i efterhand. Trevligt i alla fall den lilla pratstund vi hade!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med fröken Abbe, nu gick det upp ett ljus här också om vem du var! Kul att ses hursomhelst! Och det hade ju varit rätt gött med en sån w-i-c..... Ha det gott, kram

    SvaraRadera