tisdag 27 mars 2012

Min lilla påse då!?



 Naturligtvis skulle något handlas i Odd Molly butiken... Ett par korta leggings som jag tror blir perfekta till sommaren hamnade i min påse. Den fina spegeln vi fick är jag så glad åt så söt ock faktiskt något jag behövde!

Jag hade ett mission till när jag halvsprang till tåget jag skulle in på Åhlens och handla lite Mateus porslin för de hade ett erbjudande med 20% och dessutom 100:- rabatt för varje 500-ing... Jag hade lagt ner långa funderingar på i vilken ände min Mateus samling skulle börja och hade tre alternativ... Spets tallrikar och assietter i rött och så fjärilskålar i blått. Matchning till min samling antikt porslin i blåvitt var tanken samt kul dukning till jul och kräftor... Lång näsa fick jag när inget av det fanns och inte lyckades jag tänka om heller så jag kom hem utan en tung påse med ljuvligt porslin...

Nå ja det går ju att beställa på Länna möbler men jag gillar ju rabatt!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder ute i vårgrönskan!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Mmmm underbara bilder - synd att vi inte hade förstånd/tid att prata med varandra.

    Mateus - ja gud ja! Jag vet inte hur många gånger jag i mina tankar tyckt att det är ju lätt att gå in - matcha ihop, shoppa och gå ut. Näää.. till slut efter sjätte (?) besöket kom jag ut med VITT.. som jag INTE skulle ha. Men jag är glad och nöjd med det som komplement.

    Hoppas du lyckas knipa det du tänkt med lite rabatt framöver!

    Kram /Bina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det kommer fler chanser! (Både för att talas vid och handla Mateus....)Kram

      Radera