fredag 2 mars 2012

Tigern öppnar vårens stora must-have!


 Jag är ju en rea älskande människa som ni som brukar läsa här vet!

Några få plagg varje kollektion brukar jag få hysterik kärlek till men av någon sorts princip så försöker jag ändå leta rätt på någon slags rabatt för att få plocka hem dem!

DeepFling brukar vara lösningen på det behovet, även denna som jag förälskade mig i på visningen var förbokad där. Men så hittade jag den hos Noos de hade prissatt den till 1790:- och så hade jag ju en 10% rabattkod med anledning av det stora bloggeventet i Malmö som pågick den helgen så den kammades hem för 1600:- vilket faktiskt blev billigare än Deepfling så där blev den snabbt avbokad.

FLIRTINI HOOD JACKET
Mitt Must-have från spring 2012!

Jag älskar de nästan galna färgerna, sån är jag!

Jag gissar att det kommer att bli fler av de stickade karamellerna så småningom Painkiller är en favoritmodell Cannan blir det nog någon av med innan rean till sommaren är slutsåld Skulle kunna välja en av varje! Blossom, Indigo och den med turkost kan jag nästan lova att de hittar hit i någon skepnad så småningom!

PS.
Vad heter kollektionen? Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar