lördag 3 mars 2012

En sväng till Smultrongården!

Smultrongården


Igår eftermiddag tog jag en sväng till Smultrongården. Jag tyckte att jag behövde en liten utflykt! (Å så behövde jag se lite fina kläder!) Visst är det en fantastisk miljö för en vårutflykt! Å tänk att det är ljust trots att bilderna är tagna vid halv sex. Det finns massor med fina hus runt i samma trakt med snickarglädje och vackra glasverandor, jag blir sugen att flytta in i vart enda ett! Någon glad och duktig snickare måste ha huserat i trakten!

Tänk att nästa sväng är det alldeles säkert grönt och fint och läge för en fika i bersån!



Så snyggt med snedställd panel


 Tog lite bilder inne med visar dom i morgon!

3 kommentarer:

  1. Så vackert! När får man flytta in?

    kramar

    SvaraRadera
  2. Åhhh superfina bilder..önskar att jag hade bott närmre så att man hade kunnat köra dit!! Har i veckan gjort ett smidigt inköp från goa Eva så jag ser fram emot dina bilder imorgon!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att få se, har ju aldrig varit där..det ser så idylliskt ut:)) ha en finfin helg:) kramkram:)

    SvaraRadera