söndag 18 mars 2012

Visa rooompaan

Min kamera är det något fel på och min tid är knapp men jag slänger in en rad bilder på min Tiger promenad i skogen förra veckan. Tigern är bra på att spatsera och verkar uppskatta lite promenadsällskap emellanåt. Jag tycker att det är roligt med sällskap och så är det ju kul att försöka fånga Tigerns bus på bild.

PS Jag tog en så där 150 kort den där Tigerpromenaden så det är risk att ni får se min vän någon mer gång....


Är det någon som känner till err99 felet på en Canon 1000D? Jag kan ta bilder i snabb följd efter att ha avlägsnat batteriet men så fort det går ca 30 sekunder mellan exponeringarna så måste jag lossa batteriet igen... Har mejlat Canon supporten men inte fått svar ännu... (Vore ju trevligt om det går att åtgärda...)











1 kommentar: