onsdag 7 mars 2012

Trafikfarlig multitasking


Sista vinterbilderna (hoppas jag)
Jag har fotat i farten när jag kör bil... Låter som ett av Lingonprojekten häromdan när hon kokade ägg och läste sydsvenskan och cyklade eller hur det nu var... Hur trafikfarligt det än må vara så fick jag för mig att dra upp kameran hissa ner den skitiga rutan och låta kameran smattra häromdan när jag åkte förbi en liten sjö...

Lite långben Öh vem är det som kör egentligen vill jag påstå. Alltså ingen rekomendation från min sida...

Tycker att det är lite kul med oplanerade sneda bilder som blivit helt som dom vill emellanåt!

Nu ska jag ladda kamerabatteriet -mot Rum och Trädgård mässan i Kista imorgon och en liten sväng i Kista Galleria hinns nog säkert med även det. Hoppas kunna bjuda er på många blomsterbilder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar