torsdag 29 mars 2012

I väntan på att jag lär mig virka....


Så får jag shoppa mina sjalar på tradera en är en gammal Molly den andra (regnbågsfärgade) är nygjord med fast pris 80:- kan lova att jag inte skulle sälja den för det om jag knåpat ihop den själv... Får man ens garnet för dom pengarna undrar jag?

Jag har länge funderat på att lära mig... Lingons annanas-sjal är ju så fin. Jag har ju dock lite dåligt tålamod när jag ska lära mig nya saker det ska ju bli fint direkt! Ska nog börja med mormorsrutor.... Eller... tja... Kanske en annan dag då...



2 kommentarer:

  1. Så härliga färger...!
    Mormorsrutor är väldigt roligt faktiskt, prova med multifärgat garn kanske?

    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen grymma. Jag skulle gärna vilja kunna virka, nångång hoppas jag. Så länge får jag också hålla tillgodo med OM (och det duger fint;)))

    SvaraRadera