söndag 25 mars 2012

Å sen till sist Odd Molly butiken på Humlegårdsgatan!


Efter tårtan blev det en taxitur genom stan till Odd Molly butiken där festen fortsatte. Massor av nyuppackade sommarkläder hängde här och det provades livligt vill jag lova. Jag tycker att Odd Mollybutikens inredning är så häftig kanske märks det då jag liksom inte fått med en människa på dessa bilder bara kläderna, väggarna av gamla spegeldörrar målningar och de fantastiska speglarna. Detta trots att det inte var direkt folktomt i butiken...










En liten påse sprang med mig över stan mot tåget hem mot vardagen igen. Tänk vad kul det var att träffa alla dessa fantastiska människor som en dag i en dröm!

Tack för allt!

Jag lyckades bara ta farväl av ett fåtal men jag hoppas att vi ses någon gång igen!

2 kommentarer:

  1. Det ÄR ju otroligt häftig inredning i den butiken......Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka otroligt fina bilder du har tagit!!
    Hoppas definitivt vi ses snart igen, det var väldigt kul att få säga hej :-)
    Kram

    SvaraRadera