söndag 4 mars 2012

Smultongården inside!


Ett bildpotpurri från Smultrongården! Provar mitt nya objektiv och är nöjd med att det faktiskt gick att få skapliga bilder inne utan blixt!




Detta skåpet hade jag hemskt gärna ställt hemma hos mig...













Självklart skulle Painkiller provas med, 2:an här blir väl stor så jag tror jag vill ha 1:a i denna. Tyvärr hade inte smultrongården någon av mina favoritfärger på den i sitt Odd Molly sortiment annars hade det nog blivit ett köp för jag hade 20% rabatt med NA-kortet (tidning)
Naturligtvis åkte jag inte tomhänt därifrån... Återkommer med bilder...

3 kommentarer:

  1. Så mysigt där ser ut....och nu blev jag sugen på att samla på de där frigolitmollysarna. Har ju en..
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!
    Du vann en fribiljett till Rum & Trädgård hos mig!
    Biljetten hämtar du ut i kassan för fribiljetter i entrén.
    Grattis!
    Då kanske vi ses i Kista...
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för de fina bilderna från Smultrongården...jag blev verkligen sugen på den gröna Odd Molly klänningen :))

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera