lördag 24 mars 2012

Så här vill jag ha min Walk in closet...


Jag har ju ganska mycket kläder... (Shit vilket erkännande!) Men jag behöver bättre förvaring. Precis så här vill jag ha min dröm Walk in closet! Rummet vi fick besöka igår på äventyret i Stockholm var helt fantastiskt jag bara älskar dess krusiduller och kristall kronan ska vi inte tala om! Tänk ett rum med klädställningar utmed väggarna fyllt med vackra kläder!


Ja jösses vilket drömrum vi fick besöka i går så mycket vackert det hängde i Odd Mollys f/w 2012 WiC! Röda jeans med brodyr som jag gärna haft med mig hem genast underbara koftor Classic kollektionen i färger jag älskar (säger bara gröööönt är sköööönt) Vackra kappor broderade x-stitch rosor. Ja det går inte att påstå att det blir lätt att välja inköp till hösten...




I svärfars hus finns det ett par rum som står orörda som kallvind med takhöjd kakelugnar stuckaturer och handmålade 1800-tals tapeter, kanske ska jag bygga min WiC hemma hos honom ;) - Nej det var nog en dålig ide kanske i framtiden någon gång! Så länge hoppas jag att det får vara orört och vackert med tanke på att mycket av hans vackra hus bär tydliga spår av våldsam renovering i början av 70-talet så känns det fantastiskt att man inte behövt hela huset utan bevarat en del där kunde ha blivit vävtapeter och heltäkningsmattor med.

Tja några klädställningar från det stora varuhuset i klädkammaren som alldrig blir utröjd är inte så dåligt det heller så jag får satsa på det!


Ska visa mer bilder senare!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och en sådan walk-in-closet vill jag också ha!
    Så kul att träffas.
    Kram från en dagen-efter-Titti

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få träffa dig, hoppas vi ses snart igen:)
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera