onsdag 7 mars 2012

Velar med ärtan...


 Å pu vad jag funderar hur jag ska göra med min älskade ärta... Tryckknapparna går upp så fort jag andas eller rör mig, för den är för trång att bäras knäppt... Kan man bära den bara öppet? (finns det någon rim och reson i det?) Sunda förnuftet säger att den är för liten -Sälj och vänta på en större! Hjärtat säger -Du kan inte vara utan den!
Kanske ska jag prova att sy/flytta ut knapparna med risk för att det inte blir snyggt...

Har tidigare frågat om någon vill swappa denna 2:a mot en 3:a. Funderar även på om någon har en 3:a att sälja?
Eller den med smock, är den rymligare över bysten tro?

Annars måste jag säga att årets roskappa är underbar! Tänk om den hade kommit i någon klatchig färg! Men varför är den helt ofodrad undrar jag! Känns lite "billig på insidan" Ett vackert rosigt blankt foder hade jag väntat mig!





3 kommentarer:

  1. Kappan är helt underbar, om du funderar på att sälja den så har du en köpare här. Tyvärr har jag ingen att swappa med. kram Annelii

    SvaraRadera
  2. Jag tycker absolut att du kan ha den öppen, jag knäpper väldigt sällan mina kappor. Vad snyggt det var med Flirtinin under.

    Snålt att inte sätta foder i årets kappor och jackor tycker jag! Det är ju inte precis så att de sänkt priset på dem pga denna besparing.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Var inte så längesedan jag såg en grön 3:à (tror jag..) på T. Kommer ju ut med jämna mellanrum. Ska försöka komma ihåg o tänka på dig om jag ser någon. Jag själv vill gärna kunna knäppa mina kappor!
    Snyggt med Flirtinin under!
    Kram

    SvaraRadera