tisdag 23 augusti 2011

De fyra drömkläningarna - den sista


Denna har bott hos mig i storlek 2 och rött. Den röda "offrades på tradera" till förmån för något annat fint dels pga att den var för stor dels för att jag jag även har kjol och linne i samma tyg i garderoben. Nu fanns denna gröna i storlek 1 på tradera utropet var 900 så jag la in det och ingen mer bjöd, den kom tillbaka i annan färg och storlek!

Denna är rymlig den med men inte säckig! Gissar att 0:an sitter bäst så dyker en röd sådan upp kanske det klickas igen! Man känner sig som en riktig prinsessa i denna tyngden i kjolen som innehåller hur mycket tyg som helst gör att man vill dansa!

Jag tycker iallafall att det är fantastiskt att man kan få tag i fantastiska drömklänningar i nyskick till ett pris som matchar priset på en 327:a i senaste kollektionens färg! Å det bekymmrar mig inte alls att den kanske bara kommer att användas några gånger för jag njuter av den även när den stryks på där på sin galge!








4 kommentarer:

  1. Så underbar!!!! Den hade trivts i min garderob =) Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  2. Åh så fin! Den är en av mina drömmar den också, och den röda och den grå med långa armar...suuuuck...så fina!
    grattis till den och jag älskar förresten en av dina bloggar här "the rosegarden in malevik" Underbar!

    kram

    SvaraRadera
  3. Den där gröna skulle jag inte säga nej till heller. Bra pris! Kram

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig!! Har pillat på den flera gånger - men har inte hittat nån 0:a som jag behöver. Jag fortsätter letandet

    Kram

    SvaraRadera