fredag 12 augusti 2011

SALE


Tog fram kameran på väg in genom dörren sen åkte den undan och kom tyvärr inte fram något mer... SALE idag på Humlegårdsgatan alltså, en del fina plagg kvar tyckte jag! På min span lista fanns: Korta jeansen (bara långa fanns) Wunder under (ingen bra storlek) Hook up serien (fanns tyvärr flera val ;) Velour dark Powder (fanns fick bli kvar efter konsultation med höst nyheterna) RAF Vintage Berry (fanns men prioriterades bort) Terrie shorts (fanns men prioriterades bort)

S:a Hook ups i påsen...

Klämde på höstnyheterna, Veloure å såååå fina! även byxorna! Love Glove de röda - love them! Den gröna scarfen ville jag ta med mig hem - älskar grönt! Klappade på fåren - close contact med en jacka i den prisklassen (kalla dår-kårar) Tenfold Knit i den rödmelerade färgen steg några pinnhål på önskelistan den är jättefin (visst behöver jag väl en röd ullkofta?) Ja några höstköp blev det inte de får vänta lite jag är ju rea-galen! men å vad kul at se på riktigt mmmmmmmm

Jobbigt nog tjöt påsen både på Tom Joules och Mathilde fick hjälp att leta larm vi hittade inga men påsen slutade tjuta mysterium mysterium (och lite pinigt)

Just dessa plaggen attraherade mig inte särskilt mer logoprylen!

Dagens höjdpunkter då? (Förutom Odd Molly butiken) Som lantis är det ju bra kul att se utbudet i storstan! Mathilde är ju alltid fantastiskt! Skulle inte ha problem att bränna ett par fritidspedagoglöner där på en halvtimme eller så stövlar väskor inredning ja det finns så mycket fint! Pub med Lexington, House doctor, Systrarna Voltaire mm. Tom Joules butiken jag bara älskar inredningen, köpte en skjorta till sambon(den) - så snygg (å 70%) Årstiden alltid värt ett besök, Band- och knapp paradiset brevid Noa Noa butiken & GRANIT varje gång tänker jag att om jag bara hade släpat runt på en "dra-maten" vagn eller så För det blir ju så tugnt att bära... Koffert jag blir som barn på nytt ja ni hör ju...

PS jag har klämt på många Ceannisväskor idag men i smyg då förstås... Jag skulle ju rensa...

2 kommentarer:

  1. Så roligt du har haft idag? Den röda tenfolden är en liten dröm här också, den är ju hallonrödrosa och underbar....
    I morgon hoppas jag på att kanske våga klappa på fåret på ajabaja....:-D Vi får se..

    gonatt och ha finfina helgen!

    SvaraRadera
  2. Var du där tidigt - såg jag dig utan att känna igen dig??? Jag skarttar när jag ser att du inte kunde låta bli att pilla på Ceannisväskorna :D
    Kram

    SvaraRadera