lördag 6 augusti 2011

Fler av samma - X-stitch

Loggor!


Naturligtvis är det några som jag gärna lägger vantarna på... En i spetsanglais från burn baby burn en röd-vit "tomtetunika" Sen önskar jag att Odd Molly haft den goda smaken att sy upp en "John Deere"-grön med vita stitch åt mig!

I mitten en fin som "återvände" häromdan i ett finfint paket från too-di-loo Jag har haft den förut sålt den och sen såg jag bild på den här i bloggen härom dan och tyckte att det var ju synd, nästan samtidigt kom en fin fin garderobsrensning och jag slog till som blixten!
I bakgrunden fler av samma en bråkdel av mina pelargoner (fler av samma...)
Nu far jag till Askersund! Ett tips på en trevlig utflykt för dig som bor i närheten och inget inträde så det blir mer pengar att shoppa för! (Gillar inte att behöva betala för att få handla!)

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka fina samlingar du har.
    Vi har också varit i Askersund och kom hem därifrån med en fransk hattask och lite annar smått och gått till makens gigantiska Tillingesamling.
    Dumt nog tänkte jag ju inte så långt som att det hade ju varit skoj att säga hej men det får bli på någon annan mässa.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Åhhh så fina..jag har också flera stycken, måste räkna..hmm..4 st får jag det till, men vill ha flera..älskar kvaliten och modellen..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Eva!
    Det vore verkligen trevligt! Fransk hattask lät spännande (Jag kanske har fingrat på den;)

    SvaraRadera