onsdag 3 augusti 2011

Det gula vidundret drog förbi...







 Ja ha då drog det gula vidundret förbi och det är bara att inse att det inte blev någon semestertur i år heller... Det är inte alltid kul att vara sambo med en hemkär bonde...

Höstvetet ska tröskas och vädret är perfekt.

Sambon(den) är lycklig och jag blir lite höstsorgsen trots att det är högsommarvärme och över en vecka kvar på semestern.

Fortfarande sur på Zoovillage... Jag verkar inte vara den ända som blev utan... Dom kanske behövde låna räntefria pengar för att få ihop till personalens löner... (skämt)

Hur som helst så blir det mer pengar till annat! På lördag är det Antikmässa igen i Askersund denna gången, kan hända behöver jag en slant då och så var jag ju sugen på en shopping tur till Stockholm skulle vilja pricka in det med rea i Odd Molly butiken...

1 kommentar:

  1. men var ni inte på väg till Norrland? Eller det kanske var någon annan?
    Jag ska till Köpenhamn på lördag och tycker att OM butiken borde rea då, men jag är rädd för att det kanske inte är förrän veckan efter. Håller tummarna för att det är i helgen. De brukar starta samtidigt, i Stockholm och Köpenhamn alltså...
    Hoppas att du får lite sommar ändå,

    kramar!

    SvaraRadera