onsdag 3 augusti 2011

SÅÅÅ SUR på ZOOVILLAGE

Minns ni superrean på Zoooutlet som jag tipsade om här på bloggen? Jag storshoppade och klickade hem inte mindre än 8 varor förra måndagen alltså för 9 dagar sedan. Idag har jag fått leverans besked... 1 vara t-hirten min bror ska få när han fyller år kommer att levereras. Jag är verkligen skitbesviken. Att "låna" nästan 3000:- från mitt konto i 9 dagar tycker jag är riktigt fräckt.

Nu undrar jag om någon annan fick sina varor från "superrean"?  

 

Mina fem fynd som jag var så glad över...

6 kommentarer:

  1. Så jävla dåligt! Jag beställde också förra måndagen, Swedish hasbeens de i military med lite högre skaft, de som söta Dr Molly har. Fick besked igår att de inte finns. Blev också skitsur. Förra gången ´(och första gången) jag handlade där för ett tag sedan tog det sjukt lång tid innan jag fick paketet, vi pratar minst 2 veckor. Så nu skiter jag i den webshopen.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Men fy vad dåligt! jag tycker det är bra att de får kritik så andra kan få upp ögat för detta.
    Krma

    SvaraRadera
  3. Åhhhh, jag beställde på söndagen (sent på kvällen) och det paketet fick jag i förra veckan, med ALLT som jag hade beställt....
    Gjorde en beställning till (de gröna kängorna från Swedish Hasbeens) på måndagskvällen och de ringde jag och efterlyste igår....har legat för plockning på min sida i över en vecka, fick då till svar att allt som var beställt på måndagen skulle skickas igår....vilket INTE stämde, mina kängor blev skickade idag men verkar till att finnas i allafall!! Alldeles fär lång leveranstid kan jag tycka....OCH jag förstår din besvikelse om det dessutom sedan visar sig att det inte finns!!!!!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. Skitdåligt - kommer aldrig att handla där! tack för varningen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Beställde och betalade 25/7. Kontaktade dem och fick besked 1/8 att allt var ok med min order. Idag fick jag mail att varorna är slut. Tittar man på hemsidan finns plagg kvar som jag beställt till annat pris. Skit företag!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. samma för mig! Fick mail idag om att min beställning var slut. Det jag däremot inte gjort var att betala i förväg utan valde faktura, vilket jag är mycke tglad för idag. Nej fy f-n för sådan shoppar!
    Att det ska ta över 1 vecka att få besked , uruselt!

    SvaraRadera