torsdag 18 augusti 2011

Å lillasyster ville med...


Hon hängde där brevid och ville absolut följa med till provhytten... Och väl på så satt hon som gjuten... Hur skulle man välja... Jag valde bort RAF vintage berry i stället och båda föjlde mig hem... Jag bestämmer mig senare och lägger ut den på tradera som jag väljer bort tänkte jag! Väl hemma sålde jag en annan klänning istället så nu bor dom här båda två ett tag. Jag satsar gärna på många fina klänningar i min garderob även om de används sällan det är mer dom godbitarna som ger mig glädjefnatt! Sen kan vardagsgarderoben varvas med llitte Lindex och HM så jämnar det ut sig fint - Det är min garderobs strategi! Rensar då och då främst plagg som inte sitter bra längre eller tappat magin!


6 kommentarer:

  1. Oh, la, la!!! *Förstår att du är glad!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lovely! Får vi se den på så småningom? Och det var den jag pillade lite på ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. fantastiskt vacker, denna har jag missat helt! Hoppas att få se den på vid tillfälle

    Kram

    SvaraRadera
  4. Den är ljuvlig!!! Ångrar så att jag inte köpte en sån när jag hade chansen...
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Du valde helt rätt!!! Och jag har min på mig idag..mums vilken pärla till klänning!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Visst är den ljuvlig jag ska absolut visa den på, men jag vill ge den något snyggt sammanhang! Rekomenderar verkligen denna för den sitter definitivt finare än"storasyster" åtminstone på mig! En riktig doldis i kollektionen tycker jag!

    SvaraRadera