fredag 5 augusti 2011

Lätt fånget, lätt förgånget...

Vann just en fantastisk drömtunika på tradera för midre är en tredjedel av utpriset! Jag VAR supernöjd i ca en timme, priset var fantastiskt och långt under mitt maxbud. Jag planerade vilka siden klänningar som skulle kunna ge färg åt den under och sen kom bomben... Meil från säljaren att hon klippt sönder den när hon packat den...  För bra för att vara sant... Ibland är det bra tröttsamt med Tradera...

Har en "tråktradera" affär en siden klänning som kom i fel storlek... Säljaren var mycket svår att få tag på och blev sur som ättika av kritik, erkände till slut att hon blandat i hop när hon skickade och att min 2:a är hos någon annan. Återbetalar inte i förskott - Då säljer jag hellre om kan jag lova...

Sen finns det underbara säljare som Lotta som jag köpte en Lexington blus av i veckan som skickade med en underbar ängel - bara för att jag har lust skrev hon... Mitt hjärta var glatt och varmt lääääänge!

4 kommentarer:

  1. Hon kanske tyckte att priset blev för lågt och bluffar, skulle inte förvåna mig.....
    Vi är bara 6 st som är anmälda till Nora. Ingen jättegrupp direkt så du kan gott bli med:)Kram!

    SvaraRadera
  2. Nämen,, det är ju en drömtunika. :-( Så tråkigt....
    Ha finfina helgen och jag ska nog plantera om ett par pellisar.

    kram

    SvaraRadera
  3. Jo visst det är konstigt det hände samma sak en gång med en Hunkydory tunika som jag vann för typ 25:- Jag bad faktiskt om en bild för att se om det gick att laga men fick bara till svar att hon inte ville sälja den trasig... Det är väl bara att släppa... Ibland är saker bara för bra för att vara sant...

    SvaraRadera
  4. Visst är det konstigt att plagg som går billigt på Tradera råkar bli sönder klippta av barn eller under paketering. Doftar skumt tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera