lördag 20 augusti 2011

Annie kom hem till sist!


Dom här bilderna har legat i kameran och ruvat någon vecka... En av de fyra fyndade drömklänningarna Annie Oakley





Hon är bara storlek 0 och bysten är lite ihoptryckt ska jag erkänna, men längden är perfekt. Kanske byter jag den mot en 1:a så småningom vi får se men efterlängtad är hon. Hon låg mååånga gånger i varukorgen förra sommaren!

PS Hon har flyttat hit från en mycket vacker bloggerska som köpt henne i New York, det kallar jag proviens! (visst är det så de säger på antikrundan?!) ;)

4 kommentarer:

  1. Vilka fynd du gjort! Jag brukar inte shoppa så mycket nytt eftersom det tar ett bra tag för kläder att fasta i skallen på mig, så tradera är toppen. Tyvärr verkar det som alla andra också vill ha just det jag vill ha...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin du är! Vackraste klänningen.
    kram!

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅÅ fin du var i den vackra klänningen! Härligt att den fått komma till ett bra hem.
    Ha en fin helg!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Annie skulle gärna få bo hemma hos mig med:) Kram

    SvaraRadera