måndag 15 augusti 2011

Tavellisterna i köket - fjärilar!




På tavellisterna har jag tidigare haft min "marin samling" men i helgen blev det lite uppdatering! Fjärilarna och insekterna är köpta på tradera den stora gick lös på 5:- (fjäril med norsk stavning gav inte så många sökningar och jag snubblade över den)

Kan tänka mig att någon tycker att jag är makaber nu men jag samlade fjärilar redan som barn och hade en sådan här låda tyvärr är min samling inte i samma fina skick som dessa men jag har den kvar...

Idag börjar jobbet igen efter semestern jag vet faktiskt inte riktigt hur det ska gå jag är inte riktigt sugen på det kan jag erkänna, men det måste ju gå bara... Grymt att börja 6.15 första dagen bara! Ha det bra!

1 kommentar:

  1. På 80-talet kunde man köpa sådana där fjärilstavlor på Indiska, då köpte jag 2 st, och har dem alltid framme. Är det "inne" med sådant nu?

    Helena

    SvaraRadera