måndag 22 augusti 2011

Fyllt på med nya hästkrafter


Jag följde med en god vän till equiterapeuten i dag. Hästar ger mig verkligen påfyllning! Jag har haft ett liv med hästar som arbete fritid och drömmar en stor del av mitt liv.... Jag fick dundernog och har varit mer eller mindre häst fri ett tag nu först bytte jag jobb sen gjorde jag mig av med hästen nu nästan två år efter det senare börjar suget komma tillbaka... Det svåra är bara i vilken form jag ska ta mig an hästlivet igen. Jag är inte sugen på någon halvdan börja på ridskolan lösning utan jag vill att det ska vara på riktigt och kvallitativt, får nog ta en funderare... För påfyllning (av annat än garderoben) behövs! 

Min fjärde klänningsdröm låg i postlådan idag....
Ska provas men jag vill inte riktigt tvätta bort hästdoften ännu!






1 kommentar:

  1. Oj vad jag känner igen mig. Det skulle kunna vara jag själv som skrev en del av raderna i ditt inlägg. Mitt hästuppehåll har varat i många år för jag kunde inte kompromissa just och bara rida en gång i veckan på ridskolehäst eller så..men jag har aldrig hittat tillbaka riktigt som fodervärd eller medryttare. Men suget finns fortfarande kvar..längtar..:-D
    Hoppas du hittar din häst-väg-
    Kramar!!

    SvaraRadera