fredag 19 augusti 2011

Saga shimmer över havreåkern


Det är jobbigt nu...att välja liksom...tradera svämmar över av Odd molly som alltid vid nysläpp av kollektioner så blir det köparens marknad där. Många rensar för att fylla på med nyheter och många som brukar handla väljer att lägga shoppingkronorna på nyheterna... Jag bokade av nyheterna och shoppade superfina lyx-molly klänningar istället. Inte mindre än 4 fantastiska klänningar en har inte anlänt ännu (peppar peppar) med ett snittpris på 900:- Lulu har jag visat redan, jag har en röd beauty i kamera minnet och i går kom denna skönhet som jag hade på önskelistan förra hösten samt ett fint armband i brevlådan.

Jag har "offrat" några andra på tradera under sommaren förstås det är helt klart, men det är ganska sanslösa klänningsdrömmar som förverkligats till ett pris som motsvarar några få förbokade plagg ur höstkollektionen! Tiden för dom plaggen kommer den med....



Syster P har jag sneglat på men för 150:- kunde jag inte låta bli!

Guldhavre?

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka underbara klänningar du har fyndat och vackert i guldhavren.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Å vad fint - både du i klänningen och fältet. Det skimrar verkligen om bilderna! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så underbart fina bilder. Naturen är bäst som bakgrund. Och du gör helt rätt tycker jag som plockar godbitar på tradera och rea. Jag ska följa ditt exempel och inte köpa så mycket sprillans nya kläder...
    Hihi. Som Grynet säger...ta ingen skit!! Älskar henne och hade nästan glömt. Tack för påminnelsen!
    kram och trevlig skön helg till dig!

    SvaraRadera