lördag 20 augusti 2011

Raindrops keeps falling...


Ännu en mulen regndag... Jag är förkyld eller åtminstone tung i andningen, hostig med ont i halsen. Det känns redan som oktober men av erfarenhet vet man ju att sommar känslan inte behöver vara helt över den 20 augusti. Jag hoppas på en fin sensommar period snart (snälla vädergudarna... hör min bön...)

Jag borde ha anmält mig till träffen i Nora i dag men jag är lite fånig så där, jag vet inte riktigt vad jag skulle ha att erbjuda i ett sånt sammanhang. Jag är duktig på socialt samspel proffesionellt i mitt arbete men urusel på privat småprat det är konstigt att det kan vara så olika.

Nå ja kroppen behöver nog en ledig dag efter den första inte direkt mjukstartade arbetsveckan!

1 kommentar:

  1. Jomen, visst hade du kunnat komma med till Nora. Jag var anmäld men var tvungen att ställa in pga jobb, nu blev jobb inställt pga sjukdom. Så kan det bli ibland.

    Gillar din passion för pelargoner ;), var en manisk samlare av dessa härliga pelargoner för några år sedan. Nu finns det bara några fåtal kvar men pelargoner är fortfarande en favvoblomma hos mig.

    Kram och ha en underbar lördag!

    SvaraRadera