torsdag 11 augusti 2011

När man vänder ryggen till...



Herre min je vilken klänning jag köpt broderiet på ryggen går inte av för hackor! Om nu någon kunde bjuda mig på en trevlig "finfest"... Antar att det är en Lulu som fått sina paljetter bortpillade. Det gör mig inte så mycket att de saknas den passar mig faktiskt bättre så här! Den får hänga på provdockan och död åt katten om hon kloar på den!

Har kollat på en härlig modevisning på mitt långsamma hackande bredband i kväll druckit rose och gjort pizza med nyplockade kantareller... Suger ut det sista ur semestern! Såg några fina saker på datorn men inget som fick mig att tappa andan! En kofta i glada färger med min gröna favorit som bas lite Oleana inspirerad i mönstret och ett par leggings som såg ut att ha crochetknit rutor är två favoriter. Ska titta med bättre flyt på en annan dator en annan dag (läs någon rast på jobbet)


4 kommentarer:

  1. Den är helt fantastisk den där ryggtavlan! Ska spana in Deepfling nu i efterhand, men hoppas inte jag ser nåt fint ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad fantastisk den ryggtavlan är. Var har du fått tag på den klänningen?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Linaplina den dök upp på tradera till ett rimligr pris vet faktiskt inte om den är från någon provkollektion eller så men den är inte märkt sample och 2:a Spetsarna är helt oskadda så det känns som om paljetterna eventuellt inte varit där. En riktig skönhet är det jag gillar ju färg och jag har surat lite över att Lisen luras med sin bild...

    SvaraRadera
  4. Mmm, en sån skönhet! Hör gärna av Dig om Du någonsin tröttnar på den, för jag adopterar den gärna :) Mvh. Lisa :)

    SvaraRadera